Forum sojuszu AoDe


#1 2009-01-29 17:39:51

Ekhart

Зкнаят ф

9373419
Skąd: Carrigtwohill
Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 163
Punkty: 2.330.393
Flota: 11.564
Badania: 172
Typ gry: Eko + odrobina flotki ;p
Koordy Matki: 7:168:12

Pragnienie Krwi

http://images48.fotosik.pl/54/7d10fd2628779e59.png


1.Fabuła:

Zwę się Vrital.
Nigdy nie chciałem być podróżnikiem. Nie dla mnie są noce pod gołym niebem i walka z bestiami.
Jednak w dzisiejszych czasach umiejętność walki jest konieczna. Przyznaję, nie lubię tego. Jak dla mnie, to jest nikomu nie potrzebne.
Daleko na południu trwa wojna. Nie wiem nawet kto walczy. Nie obawiam się. Wątpię, żeby przeniosła się bliżej północy w ciągu najbliższych dwu lat.

Nigdy nie chciałem być podróżnikiem...


...Ale od swojego przeznaczenia nie da się uciec...

Zmuszony przez brutalne okoliczności Vrital musi uciekać. Jego ludzkie "ja" jest zagrożone, a wraz z nim, życie ludzi, których kocha. Czy uda mu się ocalić resztki człowieczeństwa, czy może stanie się bezmyślną, krwiożerczą bestią? Czy znajdzie kogoś, kto mu pomoże, czy będzie się zatracał w samotności? To pokaże czas...

Wcielając się w postać Vritala, mężczyzny zarażonego Animusalnym wampiryzmem, musimy znaleźć swoją enklawę, miejsce, gdzie Vrital będzie mógł znaleźć spokój i powoli tracić resztki człowieczeństwa... albo znaleźć sposób, by nigdy się nie zarazić wampiryzmem.



2. Grafika

Tutaj przyznaję, projekt wypada nieciekawie. Grafika jest różna, znaleziona w necie, ale głównie są to elementy w stylu RTP i podobnych do tego (niektóre grafiki Macka, Inquisitora itp)



3. Muzyka

Muzykę staram się dobierać klimatyczną (chociaż nie zawsze mi się to udaje). BGMy są głównie znalezione w necie, kilka z nich zrobionych kiedyś przez Mertruve'a, kilka z popularnych gier. BGS, SE i ME są głównie z RTP oraz znalezione w internecie.



4. Skrypty i mechanika

Skrypty znalezione w internecie, których użyłem w grze, to:
-Free Window, napisany przez Hako,
-Damage Display, arevulopapy,
-AMS R4, Dubealexa,
-Adv Weather System, napisany przez Ccoa.
Ponadto sam piszę niektóre skrypty, niektóre również tworzę na zdarzeniach.
=>Odnośnie mechaniki gry, muszę powiedzieć, że bardzo istotną rolę odgrywa w niej czas. Z czasem stajemy się głodni, co nas osłabia (nie giniemy z głodu, ale będziemy znacznie bardziej osłabieni). Dodatkowo w grze jest wprowadzony system faz księżyca, co pozwala na dokładniejsze ustalanie wampirzych umiejętności. Nocą, w czasie nowiu Vrital jest najsilniejszy (szczególnie, gdy walczy pięściami).
Zmiana w wampira jest zależna od tego, jak będziemy grać. Z każdym zabiciem potwora, przeciwnika itp. zbliżamy się bardziej w stronę wampiryzmu. W grze będą specjalne przedmioty- Martwe Animuua- które mogą niewiele cofnąć naszą przemianę.
=> Świat, w którym toczy się gra, jest odmienny od typowych światów fantasy. Nie ma tutaj orków, smoków ani innego stricte fantastyczengo badziewia. Jedyne rasy myślące, które występują w grze to ludzie, nieumarli oraz elfy. Ci, którzy są za stereotypowym wyglądem elfa- lovelas, zwinny, dobry, zazwyczaj druid- będą zawiedzeni. Ci, którzy są przeciwni stereotypom, powinni być zadowoleni z elfiej rasy.
=>Gra obraca się wokół wampiryzmu, który to trochę zmieniłem (na potrzeby PK):

Wampiryzm jest magiczną metamorfozą ciała, ducha i umysłu. Dzielimy go na dwa rodzaje: Animusalny i Sangruisalny.
=>Wampiryzm Animusalny- Jest on przenoszony z ciała na ciało jedynie, gdy wampir zostaje zabity ciosem w serce. Dusza zabitego wampira przechodzi w ciało zabójcy, powoli je opanowując. Tylko ten rodzaj wampiryzmu można zatrzymać a nawet odwrócić metamorfozę.
=>Wampiryzm Sangruisalny- Zakażenie następuje z chwilą ugryzienia przez w pełni rozwiniętego Sangruisalnego wampira. Przemiana jest natychmiastowa. Nie można go odczynić.

5. Cechy i mechanika
W grze dałem trochę rzeczy, które (mam nadzieję) sprawią, że gra będzie lepsza. Są to:


    [*] Nocą możemy rozpalić ognisko. Ogień odstrasza dzikie zwierzęta, jednak, jeśli w pobliżu są bandyci, sprowadzi to ich uwagę.
    [*] W jaskiniach jest bardzo ciemno. Możemy jednak rozpalić pochodnię, żeby rozjaśnić otoczenie.
    [*] Jako, iż w grze jest zdarzeniowy system walki, zmieniłem HP na rany (kolejno- lewa ręka, prawa ręka, lewa noga, prawa noga, ciało, głowa). Gdy wszystkie te części są ranione, a gracz zostanie ponownie trafiony, postać ginie.
    ienie zadaje 1 ranę. Trafienie krytyczne zabija, chyba, że postać ma na sobie hełm.
    [*] W grze nie będzie walk z dziesiątkami przeciwników.

6. Screeny

Fragment Intra:
http://img514.imageshack.us/img514/9813/gfscr2eo4.png


Dom Vritala wewnątrz:
http://img206.imageshack.us/img206/652/gfscr3eh7.png


Dom Vritala z zewnątrz: (zające, ptaki itp. uciekają gdy podejdziemy za blisko)
http://img114.imageshack.us/img114/5867/gfscr4kb0.png


Menu: (wielkie dzięki dla Rezydenta, tym razem za grafikę serca)
http://img187.imageshack.us/img187/3371/gfscr5du5.png


Lokacja Góry Rashaard:
http://img120.imageshack.us/img120/2663/screenikxf6.png


Jaskinia, gdy nie mamy pochodni (jak widać, nic nie widać )
http://img254.imageshack.us/img254/3697/screenik2ss2.png


Ta sama jaskinia, gdy mamy pochodnie (wielkie dzięki dla Dana za grafikę Vritala z pochodnią i animację płomienia)
http://img205.imageshack.us/img205/442/screenik3lu3.png



7. Podziękowania
Chciałbym bardzo podziękować wszystkim osobom, które pomagały (i wciąż pomagają) przy tworzeniu gry, oraz osobne podziękowania dla Rezydenta i Dana za pomoc graficzną.


8. Download:

Intro-demko PK (ostrzegam, że mogą występować drobne błędy!)


[*]Ekhart [AoDe] Universum 38
- Metal: 3.238.368 ( Kopalnia metalu - 31 31 31 31 31 31 34 14 0 ) Średnio - 26
- Kryształ: 1.240.848 ( Kopalnia kryształu - 27 27 27 27 27 27 28 14 0 ) Średnio - 22.6
- Deuter: 1.002.696 ( Ekstraktor deuteru - 29 27 27 27 27 27 28 29 26 ) Średnio - 27.4

Cel najbliższy:

( Kopalnia metalu - 32 32 32 32 32 32 34 32 32 )
( Kopalnia kryształu - 28 28 28 28 28 28 28 28 28 )
( Ekstraktor deuteru - 30 30 30 30 30 30 30 30 30 )


A potem jakoś pójdzie

Mój dA

Offline

 

#2 2009-01-29 18:40:59

Bumek

Akademista

4770521
Skąd: Kamionka
Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 69
Punkty: 925000+
Flota: 15000+
Badania: 151
Typ gry: tymczasowo musze troche eko
Koordy Matki: 3:331:12

Re: Pragnienie Krwi

No no Ekhart Mysle ze jutro sobie sciagne i zobacze jak Ci sie udalo Szacuneczek za gierke


http://www.otofotki.pl/img5/obrazki/mnop1980221209t.jpg

Avatara i Sygna By Qaz

Offline

 

#3 2009-01-29 19:59:38

czosnak

Moderator

9714896
Skąd: Charsznica
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 190
Punkty: 2.122.276
Flota: W budowie
Badania: Duze xD
Typ gry: Flota
Koordy Matki: 6:231:4

Re: Pragnienie Krwi

Swietne Postarales sie Trix Czekam na dalsza częsc


http://img150.imageshack.us/img150/4632/29b8c1190dbbb414aq3.jpg

Top Solo  -  200,84% -
http://www.aode38.pun.pl/viewtopic.php?id=24
Top Acs -  - 107,62%
http://www.aode38.pun.pl/viewtopic.php?pid=61#p61
Moony posiadane - 2
Moony dane - 14
Moony zniszczone - 0
GS-y zniszczone - 2

Offline

 

#4 2009-01-29 23:19:49

Cid Highwind

Zastępca Impa aAoD

Zarejestrowany: 2008-12-27
Posty: 249

Re: Pragnienie Krwi

trix bomba po prostu jakbyś chciał parę fajnych pomysłów, jak coś poprawić to mam ich parę

Offline

 

#5 2009-01-30 11:30:14

Mogard

Akademista

4965511
Skąd: Suwałki
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 244
Punkty: 472.322
Flota: 4.511
Badania: 141
Typ gry: chwilowo Eko
Koordy Matki: [1:256:12]

Re: Pragnienie Krwi

Nie no wyczes giereczka


http://i233.photobucket.com/albums/ee94/kodzak113/Forest_of_forgets_by_mogard.jpg

Offline

 

#6 2009-01-30 14:38:25

Bumek

Akademista

4770521
Skąd: Kamionka
Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 69
Punkty: 925000+
Flota: 15000+
Badania: 151
Typ gry: tymczasowo musze troche eko
Koordy Matki: 3:331:12

Re: Pragnienie Krwi

Moglbys to wrzuci na jakis inny serwer, bo mi sie sciagnac nie chce ?? ;/


http://www.otofotki.pl/img5/obrazki/mnop1980221209t.jpg

Avatara i Sygna By Qaz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Kiefersfelden Skup laptopów ursus psy miniaturki maltańczyki liny stalowe zastosowanie