1.Fabuła:
Zwę się Vrital.
Nigdy nie chciałem być podróżnikiem. Nie dla mnie są noce pod gołym niebem i walka z bestiami.
Jednak w dzisiejszych czasach umiejętność walki jest konieczna. Przyznaję, nie lubię tego. Jak dla mnie, to jest nikomu nie potrzebne.
Daleko na południu trwa wojna. Nie wiem nawet kto walczy. Nie obawiam się. Wątpię, żeby przeniosła się bliżej północy w ciągu najbliższych dwu lat.
Nigdy nie chciałem być podróżnikiem...
...Ale od swojego przeznaczenia nie da się uciec...
Zmuszony przez brutalne okoliczności Vrital musi uciekać. Jego ludzkie "ja" jest zagrożone, a wraz z nim, życie ludzi, których kocha. Czy uda mu się ocalić resztki człowieczeństwa, czy może stanie się bezmyślną, krwiożerczą bestią? Czy znajdzie kogoś, kto mu pomoże, czy będzie się zatracał w samotności? To pokaże czas...
Wcielając się w postać Vritala, mężczyzny zarażonego Animusalnym wampiryzmem, musimy znaleźć swoją enklawę, miejsce, gdzie Vrital będzie mógł znaleźć spokój i powoli tracić resztki człowieczeństwa... albo znaleźć sposób, by nigdy się nie zarazić wampiryzmem.
2. Grafika
Tutaj przyznaję, projekt wypada nieciekawie. Grafika jest różna, znaleziona w necie, ale głównie są to elementy w stylu RTP i podobnych do tego (niektóre grafiki Macka, Inquisitora itp)
3. Muzyka
Muzykę staram się dobierać klimatyczną (chociaż nie zawsze mi się to udaje). BGMy są głównie znalezione w necie, kilka z nich zrobionych kiedyś przez Mertruve'a, kilka z popularnych gier. BGS, SE i ME są głównie z RTP oraz znalezione w internecie.
4. Skrypty i mechanika
Skrypty znalezione w internecie, których użyłem w grze, to:
-Free Window, napisany przez Hako,
-Damage Display, arevulopapy,
-AMS R4, Dubealexa,
-Adv Weather System, napisany przez Ccoa.
Ponadto sam piszę niektóre skrypty, niektóre również tworzę na zdarzeniach.
=>Odnośnie mechaniki gry, muszę powiedzieć, że bardzo istotną rolę odgrywa w niej czas. Z czasem stajemy się głodni, co nas osłabia (nie giniemy z głodu, ale będziemy znacznie bardziej osłabieni). Dodatkowo w grze jest wprowadzony system faz księżyca, co pozwala na dokładniejsze ustalanie wampirzych umiejętności. Nocą, w czasie nowiu Vrital jest najsilniejszy (szczególnie, gdy walczy pięściami).
Zmiana w wampira jest zależna od tego, jak będziemy grać. Z każdym zabiciem potwora, przeciwnika itp. zbliżamy się bardziej w stronę wampiryzmu. W grze będą specjalne przedmioty- Martwe Animuua- które mogą niewiele cofnąć naszą przemianę.
=> Świat, w którym toczy się gra, jest odmienny od typowych światów fantasy. Nie ma tutaj orków, smoków ani innego stricte fantastyczengo badziewia. Jedyne rasy myślące, które występują w grze to ludzie, nieumarli oraz elfy. Ci, którzy są za stereotypowym wyglądem elfa- lovelas, zwinny, dobry, zazwyczaj druid- będą zawiedzeni. Ci, którzy są przeciwni stereotypom, powinni być zadowoleni z elfiej rasy.
=>Gra obraca się wokół wampiryzmu, który to trochę zmieniłem (na potrzeby PK):
Wampiryzm jest magiczną metamorfozą ciała, ducha i umysłu. Dzielimy go na dwa rodzaje: Animusalny i Sangruisalny.
=>Wampiryzm Animusalny- Jest on przenoszony z ciała na ciało jedynie, gdy wampir zostaje zabity ciosem w serce. Dusza zabitego wampira przechodzi w ciało zabójcy, powoli je opanowując. Tylko ten rodzaj wampiryzmu można zatrzymać a nawet odwrócić metamorfozę.
=>Wampiryzm Sangruisalny- Zakażenie następuje z chwilą ugryzienia przez w pełni rozwiniętego Sangruisalnego wampira. Przemiana jest natychmiastowa. Nie można go odczynić.
5. Cechy i mechanika
W grze dałem trochę rzeczy, które (mam nadzieję) sprawią, że gra będzie lepsza. Są to:
6. Screeny
Fragment Intra:
Dom Vritala wewnątrz:
Dom Vritala z zewnątrz: (zające, ptaki itp. uciekają gdy podejdziemy za blisko)
Menu: (wielkie dzięki dla Rezydenta, tym razem za grafikę serca)
Lokacja Góry Rashaard:
Jaskinia, gdy nie mamy pochodni (jak widać, nic nie widać )
Ta sama jaskinia, gdy mamy pochodnie (wielkie dzięki dla Dana za grafikę Vritala z pochodnią i animację płomienia)
7. Podziękowania
Chciałbym bardzo podziękować wszystkim osobom, które pomagały (i wciąż pomagają) przy tworzeniu gry, oraz osobne podziękowania dla Rezydenta i Dana za pomoc graficzną.
8. Download:
Intro-demko PK (ostrzegam, że mogą występować drobne błędy!)
Offline
No no Ekhart Mysle ze jutro sobie sciagne i zobacze jak Ci sie udalo Szacuneczek za gierke
Offline
Swietne Postarales sie Trix Czekam na dalsza częsc
Offline
Zastępca Impa aAoD
trix bomba po prostu jakbyś chciał parę fajnych pomysłów, jak coś poprawić to mam ich parę
Offline
Moglbys to wrzuci na jakis inny serwer, bo mi sie sciagnac nie chce ?? ;/
Offline